המיתוג שיצא משליטה – הפריטים המשוגעים ביותר של לואי ויטון

עינת שמואלוביץ5 דקות קריאה
יש מיתוג ויש מיתוג... לואי ויטון מציג
שתף:

הוא נחשב למותג יוקרתי וכנראה שלעולם לא תמצאו סייל (לפחות לא משתלם) שיאפשר לכם לרכוש תיק או בגד מקוריים. זהו לואי ויטון, סמל סטטוס שקשה מאוד לערער על מעמדו. כל הכוכבות הגדולות מגיעות לשטיחים האדומים כשהן לבושות בבגדי המותג, מאריאנה גרנדה ועד קיילי ג’נר. השאלה היא מה קורה כשהמיתוג קצת יוצא משליטה, ובמקום להסתפק בארנק עם לוגו אנחנו מוצאים את עצמנו לכודים בחדר שירותים שקירותיו עטופים בטפטים שזועקים יוקרה ופאר. הנה כמה דוגמאות למצבים שבהם מישהו קצת יצא מפרופורציה.

 

 

1 – תיק דלעת לכבוד ליל כל הקדושים

מדי שנה מנסים המותגים הגדולים ביותר להציע עיצובים מיוחדים לכבוד האלווין או חג המולד, אבל ייתכן שהמוצר הזה קצת חריג בנוף. אם הדלעת היא אחד הסמלים המרכזיים של ליל כל הקדושים, לואי ויטון החליטו לשלב את המותג הזה עם המותג שלהם ולעצב תיק חגיגי. האם זה עובד? כנראה שלא, וכמה טוב לדעת שהחברה ייצרה מלאי מוגבל בלבד.

 

תיק חגיגי במיוחד של לואי ויטון
(instagram)

 

2 – רכב חברה מסוג חדש?

כל ישראלי עם רכב חברה התרגל ללוגו על הרכב אבל במקרה של לואי ויטון מדובר על מיתוג שלא משאיר מקום לספק. אז נכון, זה לא באמת רכב חברה (לפחות עד כמה שאנחנו יודעים) אבל גם לחובבי המותג מדובר ביצירה קצת מוגזמת. קשה גם לדעת אם מישהו בלואי ויטון בכלל אישר את היצירה הזו, והאם היא תוצאה של מחלקת מחקר ופיתוח שנרדמה בשמירה.

 

3 – עיצוב מחודש לחדר השירותים

יש מעריצים נלהבים של לואי ויטון שאוהבים להרגיש קרובים למותג הנערץ. הם בוחרים בכיסוי לטלפון או בתיק עם הלוגו, אבל יש גם כאלה שלוקחים את האהדה הזו צעד נוסף קדימה: הם מעצבים את חדר השירותים מחדש עם טפטים שמזכירים להם (ולכל המבקרים שלהם) לאיזה מותג הם נאמנים. האם זה באמת המקום האידאלי לעשות את זה? לא בטוח, אבל אפשר להודות שזה נראה לא רע.

 

שירותים של לואי ויטון
(homesbymaggie)

 

4 – גם כלבים אוהבים מותגים

אם אתם אוהבים את המותג היוקרתי יכול מאוד להיות שתרצו לשכנע אנשים נוספים לנסות אותו, ויש כאלה שלא עוצרים בבני אדם. הם מלבישים גם את הכלבים שלהם בבגדי המותג, ופריס הילטון היא אולי מחלוצות הז’אנר. עכשיו גם אתם יכולים, אם אתם ממש מרגישים את הצורך להביע נאמנות עזה ללואי ויטון.

 

5 – לזרוק את הזבל בסטייל

יש אנשים שלא יוצאים מהבית אם הם לא נראים במיטבם, גם אם הם בסך הכל יוצאים לזרוק את הזבל. הבעיה היא ששקית האשפה קצת הורסת את הלוק המוקפד, וכאן בדיוק נכנסת לתמונה שקית האשפה המפוארת הזו. עם הלוגו המוזהב של אחד ממותגי היוקרה הגדולים והמוכרים בעולם, אתם יכולים לוותר על החליפה והאיפור – השקית תעשה את העבודה בשבילכם.

 

שקית אשפה של לואי ויטון
(flickr)

 

6 – ארוחת בוקר בסגנון לואי ויטון

יותר ויותר אנשים מעלים תמונות של אוכל לאינסטגרם ולפייסבוק, בין אם זו ארוחת ערב דשנה או ארוחת בוקר מינימליסטית. יש כאלה שהופכים את ארוחת הבוקר הפשוטה ביותר ליצירת אמנות, כזו שבהחלט ראוי להעלות תמונה שלה לאינסטגרם, ואפילו לא מחייבת שימוש בפילטר.

 

טוסט בסגנון לואי ויטון
(pinterest)

 

7 – אסלה ממותגת

אם כבר הזכרנו חדרי שירותים, אל תשכחו את האסלה שלכם, וגם אותה אפשר למתג. היא תעלה לכם לא מעט (בלשון המעטה) אבל גם ברגעים האינטימיים ביותר שלכם (עם עצמכם) מגיע לכם להתפנק ולהרגיש כמו בני ובנות מלוכה, לא?

 

#louisvuittontoilet

A post shared by Josue Morin (@jaystar_nmg) on

8 – טעם איכותי במלוא מובן המילה

טרנד לוהט במיוחד הוא הטרנד של עוגות מעוצבות, אבל לצד עיצוב דמויות קומיקס או הפיכת התחביב שלכם ליצירה שכולה בצק סוכר, יש גם מי שמנציח את האהבה שלו ללואי ויטון. עוגה של כמה שכבות עם צבעי המותג, הלוגו הנצחי וכמובן קצת נצנצים, ואתם מוכנים לחגיגה הגדולה, בין אם אתם חוגגים יום הולדת, חתונה או את יום השנה שלכם עם לואי (יש בטח מי שמציין את היום הזה).

 

עוגת לואי ויטון
(Pinterest)

 

9 – אנשים עשירים מגהצים בעצמם?

סביר להניח שהתשובה לשאלה הזו היא לא, אבל אם במקרה נתקלתם באדם עם כסף ואהבה לגיהוץ, יש לנו רעיון למתנה נהדרת בשבילו. זהו אחד הפריטים היצירתיים ביותר שראינו, למרות שהאסלה הממותגת נותנת פייט לא קטן.

 

שתף:
קבלו טיפים על חיסכון השקעות וכלכלה מעשית
https://www.reali.co.il/wp-content/themes/realitheme